چگونه می توان شکست ها را از پشتیبانی / مقاومت در ExpertOption معامله کرد
نوشته شده توسط : Mihayloo

How to Trade Breakouts from Support/Resistance at ExpertOption

شناخت سطوح حمایت و مقاومت مهارتی است که هر معامله گر باید بر آن مسلط باشد. هنگامی که بدانید چگونه این سطوح را شناسایی کنید، خواهید دید که قیمت در نزدیکی آنها چگونه عمل می کند و می توانید در لحظه مناسب وارد شوید و از تجارت بهره مند شوید.

قیمت در اطراف سطوح حمایت/مقاومت رفتار متفاوتی خواهد داشت. گاهی برمی‌گردد و گاهی بیرون می‌آید. در این راهنمای خاص، ما بر شناسایی شکست قیمت و آنچه که یک معامله گر باید در چنین حالتی انجام دهد تمرکز خواهیم کرد.

چه زمانی قیمت از حمایت یا مقاومت خارج می شود؟

فقط یک توضیح سریع برای داشتن یک وضعیت واضح که همه می دانند سطوح حمایت و مقاومت چقدر است. به نظر می رسد قیمت در محدوده هایی در نوسان است. به نقطه خاصی می رسد و پس از آن برمی گردد. هنگامی که خطی را ترسیم کنید که پایین ترین نقاط قیمت را به هم متصل می کند، خط پشتیبانی دریافت خواهید کرد. اگر خط بالاها را به هم متصل کند، سطح مقاومت خواهد بود. غیر معمول نیست که خط پشتیبانی قبلی مقاوم می شود.

هر دو سطح می توانند قوی یا ضعیف باشند. قدرت با تعداد دفعاتی که قیمت به سطح حمایت/مقاومت می‌رسد و باز می‌گردد بیان می‌شود. اگر این عدد در یک بازه زمانی خاص زیاد باشد، نشان دهنده حمایت/مقاومت قوی خواهد بود. اگر قیمت فقط یک یا چند بار قبل از شکستن جهش کند، سطوح ضعیف هستند. برای خارج شدن از سطح حمایت/مقاومت قوی، حرکت قیمت باید واقعا قوی باشد.

How to Trade Breakouts from Support/Resistance at ExpertOption

شکستن سطح حمایت/مقاومت معمولاً روند جدیدی را آغاز می کند

چه زمانی حرکت قیمت به اندازه کافی قوی خواهد بود تا از سطح حمایت/مقاومت خارج شود؟

ابتدا باید روند غالب را تعیین کنید. برای این کار از نمودار شمعدانی استفاده کنید. زمانی که شمع ها بزرگ باشند و دو یا چند شمع متوالی همرنگ باشند، متوجه خواهید شد که این روند قوی است.

شما کاملاً حق دارید که حرکت قوی قیمت را زمانی که برخی اخبار یا رویدادهای اقتصادی مورد انتظار است، پیش بینی کنید. قیمت را درست قبل از اعلام خبر مشاهده کنید و خواهید دید که در جهت خاصی حرکت می کند که اغلب از سطوح حمایت یا مقاومت عبور می کند.

سیگنال دیگر که ممکن است قیمت بخواهد از طریق پشتیبانی یا مقاومت شکسته شود ، زمانی است که در یک محدوده کاملاً محدود نوسان می کند. پس از چنین ادغام ، قدرت کافی برای جدا کردن از پشتیبانی/مقاومت دارد. مراقب این یکی باشید زیرا قیمت اغلب برای یک لحظه به محدوده باز می گردد و فقط پس از آن شکسته می شود.

به مثال زیر نگاه کنید.

How to Trade Breakouts from Support/Resistance at ExpertOption

قیمت پس از ادغام ، پشتیبانی را شکست

شکستگی های کاذب و نحوه جلوگیری از آنها

شکستن کاذب کابوس بازرگانان است. آنها برای بسیاری ضرر و زیان به همراه آوردند. ما می توانیم در مورد یک شکست کاذب صحبت کنیم وقتی که قیمت پس از عبور از پشتیبانی/مقاومت ، به دامنه باز می گردد.

برای جلوگیری از از دست دادن پول در برکهای دروغین ، باید نمودارها را با دقت تجزیه و تحلیل کنید. توجه کنید که وقتی قیمت از سطح پشتیبانی یا مقاومت شدید برخورد می کند ، کدام روند در حال توسعه است.

به مثال زیر نگاهی بیندازید. قیمت به سطح مقاومت برخورد می کند اما پس از آن در روند نزولی ادامه یافت. وقتی شکست قیمت را می بینید اما فراتر از پشتیبانی/مقاومت (مقاومت در مثال ما) است ، می تواند نشان دهنده شکست کاذب باشد.

به شمع قرمز مایل به قرمز که سطح پشتیبانی تازه ایجاد شده را می شکند (قبل از مقاوم بودن) نگاه کنید. این نشانگر پایین آمدن است و این لحظه مناسب برای شما است که وارد یک موقعیت کوتاه شوید زیرا این تنها یک شکست کاذب از خط مقاومت بود.

How to Trade Breakouts from Support/Resistance at ExpertOption

نمونه برک آوت کاذب در نمودار 1 ساعته AUDUSD

در صورت شکستن سطح پشتیبانی/مقاومت چه باید کرد؟

اگر قیمت از طریق پشتیبانی/مقاومت ضعیف شکسته شود ، می توانید انتظار داشته باشید که روند در همان جهت ادامه یابد. در صورت پشتیبانی/مقاومت قوی ، در نظر بگیرید که چگونه قیمت هنگام لمس این سطح رفتار می کند.

اگر به عکس فوری ما در بالا نگاه کنید ، قیمت معمولاً روند نزولی ایجاد می کند. اگر شکستگی رخ داد ، صبر کنید تا بازار مانند آن رفتار کند که قیمت ها به پشتیبانی/مقاومت رسیدند. این زمان ورود به تجارت بر اساس روند در حال توسعه است.

شکستگی های کاذب اتفاق می افتد و خیلی زیاد نمی توانید در مورد آن انجام دهید. نظریه ای وجود دارد که می گوید وقتی بازیکنان بزرگ بازار می خواهند زیاد بفروشند یا کم خریداری کنند ، آنها اتفاق می افتد. برای انجام این کار ، آنها برای شکستن مقاومت یا پشتیبانی باید قیمت را فشار دهند. بنابراین وقتی قیمت مقاومت را می شکند و سپس با یک حرکت قوی برمی گردد ، می توانید به فروشندگان بپیوندید.

معاملات خود را بر اساس روند قیمت پایه گذاری کنید تا از شکستن کاذب جلوگیری کنید

همانطور که قبلاً گفته شد ، مهم است که بدانید قیمت هنگام رسیدن به سطح پشتیبانی/مقاومت چگونه حرکت می کند. این به شما کمک می کند تا وقتی دوباره اتفاق می افتد معامله خوبی انجام دهید.

برای جمع آوری این دانش ، باید نمودار را با دقت بخوانید. توصیه من این است که از یک نمودار بازه زمانی بزرگتر از بازه تجاری خود استفاده کنید. بیایید بگوییم که شما 5 دقیقه ای شمع ها را معامله می کنید. توصیه می کنم حداقل از یک نمودار 30 دقیقه ای استفاده کنید. این ممکن است یک نمودار 1 ساعته نیز باشد.

How to Trade Breakouts from Support/Resistance at ExpertOption

سطح مقاومت قوی و دقیق پشتیبانی در AUDUSD

گاهی اوقات قیمت اغلب از سطح پشتیبانی/مقاومت خارج می شود. این می تواند ایده خوبی برای استفاده از کمک های اضافی برخی از ابزارها و شاخص های اضافی باشد. مانند این ، معاملات شما مناسب تر خواهد بود.

به عنوان مثال ، شما ممکن است نشانگر Bollinger Bands ExpertOption یا یکی از نوسانگرهای مشهور را امتحان کنید تا به شما در تعیین مناطق بیش از حد و بیش از حد کمک کند. این می تواند عملکرد تصمیمات بازار شما را بهبود بخشد.

شناسایی سطح پشتیبانی/مقاومت بسیار مهم است و مطابق آن عمل می کند. اما برای تسلط بر این مهارت صبر زیادی می کند. هدف شما تعریف لحظه مناسب برای ورود به تجارت پس از شکستن قیمت است.

یادگیری تمرین است. دریغ نکنید و یک حساب آزمایشی ExpertOption را باز کنید. در آنجا می توانید خودتان را بررسی کنید که چگونه قیمت بعد از شکستن رفتار می کند ، هنگامی که شکستگی های کاذب رخ می دهد ، و آنچه را که باید در مرحله بعدی انجام دهید. در بخش نظرات زیر همه چیز را در مورد آن بگویید.





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: